poniedziałek, 19 kwietnia 2010

jestem ciągle pod wrażeniem sobotniego klasowego spotkania
było poprostu fantastycznie, tak swobodnie, wesoło.. nie chciało mi się w ogóle wracać do domu.. niby 9 godzin a minęło jak 9 minut.. rozmowy o teraźniejszości, wspomnienia, gdybanie, wyznania, komplementy, a nawet łzy.. nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na tak zajebistej imprezie wśród tak zajebistych ludzi.. cieszę się, że mogłam być całkowicie sobą, głównie dzięki temu, że była to impreza bez osób towarzyszących..

3 komentarze:

  1. tęsknię za niektórymi z klasy... zazdroszczę spotkania, uściski podsyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem na podobnej imprezie ponad 2 lata temu....Równieżą musze przyznac ze było fantastycznie, jedynie czego można sie było czepić braku większej ilości spodni...Niestety w naszej klasie dominowały niepodzielnie-liczbowo-kobiety:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam że będzie pięknie:)
    I super, że super się bawiłaś:).

    OdpowiedzUsuń